A Serverkraft IT biztonságának alappillérei

Az IT biztonság alappillérei

Amennyiben a Serverkraft szakembereire bízza vállalkozása informatikai, rendszergazdai feladatait, nem csak egy megfelelő felkészült informatikai szakembergárdát kap, hanem egy olyan szolgáltatás csomagot, ami képes garantálni, a hatékonyságot, a megtérülést és az üzembiztonságot.

Első pillér: Feltérképezés, biztonság, átláthatóság.

Mindenekelőtt fel fogjuk térképezni jelenlegi informatikai rendszerét. Erre azért van szükség, hogy megismerjük a lehetőségeit, tisztába legyünk az esetleges informatikai „gyenge pontokkal” és amennyiben szükséges átláthatóbbá, jobban szervezettebbé tegyük az informatikai rendszert. Ebben a munkafázisban javaslatokat is teszünk esetlegesen új hardver, vagy szoftver beszerzésekre, felújításokra, frissítésekre.

Második pillér: Tervezett jövő

Második lépésként felvázolunk egy olyan informatikai jövőképet, ami szükséges lehet annak érdekében, hogy vállalkozása informatikai alapjai hosszú távra legyenek lerakva. Itt nem első sorban beszerzésekről beszélünk, hanem egy, a meglévő rendszeren alapuló olyan lehetőség felvázolásáról, ami az adatbiztonságot, a munkahatékonyságot és a felhasználói „könnyedséget” ötvözve, elősegít, hogy még hatékonyabban tudjon a vállalkozása működni.

Harmadik pillér: Megelőző karbantartás, azonnali beavatkozás

Az informatikai rendszer stabilitása a folyamatos megelőzésre, karbantartásra, biztonsági mentésre épül. Szakembereink automatizált folyamatok bevezetésével, folyamatos adatmentéssel védik érzékeny adataikat, miközben rendszeresen felülvizsgálják, ha szükséges frissítik és javítják informatikai rendszerét. Amennyiben a tervezett karbantartások ellenére is informatikai problémák lépnek fel, munkatársaink azonnal a helyszínre indulnak a hiba elhárításának céljából. Ha szükséges nem csak szoftver, hanem hardver eszközök cseréjét is azonnal elvégzik a helyszínen. Ezzel garantálva, hogy a vállalkozás szokásos ügymenete nem, vagy csak jelentéktelen időre áll le.

Negyedik pillér: Stabilitás

Rendszeresen felmerülő problémát jelent a nem megfelelő hálózati eszközök használata, így a szolgáltatásokat nem, vagy korlátozva, akadozva érik el a felhasználók. A Serverkraft szakemberei olyan WIFI biztonságot képesek garantálni, ami biztosítja a folyamatos munkavégzést, megerősíti az adatbiztonságot és a lehető legjobban kiszűri a vírusfertőzések veszélyét.
Ezzel képesek vagyunk a vállalati IT biztonságot garantáltan stabilan tartani, a stabilitással pedig megteremteni a nyugodt számítástechnikai eszközökön történő munkavégzés körülményeit.

Ötödik pillér: Megbízható ügyfélszolgálat

A Serverkraft munkatársai célul tűzték ki, hogy minden partnerüket maximálisan kiszolgálják. Ennek érdekében olyan ügyfélszolgálati rendszert dolgoztunk ki, ami garantálja, hogy abban az esetben, ha Önnek bármilyen IT problémája van, szinte azonnal tudunk segíteni. Partnereink szakembereinket elérhetik telefonon, és számos online eléréseink valamelyikén. Amennyiben szükséges azonnal online avatkozunk be a felmerült informatikai probléma elhárításának érdekében. Ha ez nem volna célravezető, szakembereink a lehető legrövidebb úton személyesen fogják a problémát elhárítani.

Hatodik pillér: Elemzés és kommunikáció

Sok helyen tapasztaljuk, hogy sem a cégvezetés, sem a cég munkavállalói nem tudják felmérni, hogy a cégen belüli új kihívások, feladatok milyen IT erőforrásokat igényelnek, így azok költségei nem is ütemezettek. A legtöbb rendszergazdai feladat pontosan akkor keletkezik, amikor egy nem felkészített rendszerre szeretnénk egy olyan új feladatot felépíteni, amit vagy a rendszer, vagy a felhasználók tudása és tapasztalata, vagy az erőforrások alacsony szintje nem tud kezelni.
Ennek a problémának az orvosolására javasoljuk minden partnerünknél, hogy már a kezdeteknél építsünk ki egy olyan stabil kommunikációt, ahol a Serverkraft szakemberei nem csak értesülnek az új feladatokról, hanem a feladatok tervezésénél már szakértőként jelen vannak és IT, rendszergazda szemmel vizsgálják azt, és ha kell véleményezik s javaslatokat tesznek a legköltséghatékonyabb megoldásokra.

IT, rendszergazdai szolgáltatásunk

Havidíjas rendszerkarbantartási szolgáltatásunk keretében, nemcsak a felmerülő informatikai hibákat oldjuk meg, hanem proaktív technológiáinknak köszönhetően gátoljuk azok kialakulását. Szolgáltatásunkban nagy hangsúlyt fektetünk a gyorsaságra, és a megbízhatóságra, továbbá arra, hogy mindig az adott cég igényeinek megfelelő informatikai rendszert építsünk ki.

Főbb szolgáltatásaink

  • ESXI és Hyper-V virtualizációs megoldások
  • Linux és Windows szerverek üzemeltetése
  • Host-kliens alapú vírusvédelem
  • Tűzfal konfigurálás, és tartalomszűrés
  • Távoli segítségnyújtás
  • Kedvezményes hardware-software beszerzés, és ingyenes kiszállítás

Ezért is számos ügyfelünkkel immár több mint tíz éves szakmai kapcsolat áll a hátunk mögött.

Kérjük az egyedi árajánlathoz vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot.


Felveszem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal

Nettó havi díjaink, amelyek más rejtett költséget nem tartalmaznak

Munkaállomások

Munkaállomásonként (számítógép/díj) 

6 000 Ft / hó

Szerverek

Szerverenkénti havidíj korlátlan kiszállással

10 000 Ft / hó

Hálózatok

10 gépes, vagy annál nagyobb hálózatok esetén

Egyedi ajánlat alapján

Felhő szolgáltatás

12 érv a felhőszolgáltatás mellett

A felhőszolgáltatás, a felhőalapú adatmentés, adat gondozás körülbelül két évtized óta működik, és annak ellenére, hogy az adatok egyértelműen üzleti hatékonyságra, költségcsökkentésre és versenyelőnyökre utalnak,

Biztonságos adattárolás a felhőben

A felhőalapú (Cloud) megoldások iránti kereslet egyre növekszik az egész világon. Ezek a megoldások mindent tartalmaznak, a biztonságos adattárolástól a teljes üzleti folyamatokig. A felhőalapú